07 February 2013

:(

hai kawan blogger aku kembali balik disini untuk cerita pelbagai dugaan yang aku kne harungi sekrg..
tapi aku cuba jadi seorg yang kuat, seorg yang tabah! ulang suara TABAH! dan bersabar atas ap yang berlaku.. semalam apit baru kelua hospital buat kimo sebb dah teruk sangt :( 
bila dia call malam tu aku tak henti2 mengs sedgkan kemana hilgnya mood aku time tu weyh :()
bila pegy skola aku mampu cerita dekt kawan aku (yana) memg x boleh sbut nme apit time tu .. aku mengs dekt skola tnpa ad sesiapa pon thu maslh aku.. kawan2 aku bg semngt untuk aku kuat dn terus kan hidup
bila dye kelua hospital dye terus berubah dh tak jadi mcm dulu lagi, aku dh berputus asa weyh kadg2 dah tak thu nk buat ap, aku x kuat nak buat bnda nh sume, aku dh penat, cinta smkn pudar ,sayang semkin berubah :(  segalnya dh berubahhhhhhhhhhhhhh!! nak dye yang dulu selalu ad untuk aku time sush dn seng, amek bert psl aku sume.. sekrg? aku je rasa diri aku terabai , dh brpe hari mood aku spoill 
buat kata akq "adeq kne faham yang dye sakit ' buttt? k nothing
sejauh mana lagi aku dpt bersme dgn dye, sejauh mana lagi aku dpt jaga haty aku, sejauh mana lagi aku dpt kawal perasaan aku, tahan air mata  x nk kasi keluar. 2 hari mata aku bengkak smpai kawan2 aku pon dah thu.. harini jumaat ,x pegi sekolah MC harini alasan sbb hujan hakikatnya memg betol pon kan.. petg balik KL abg sdre tunang hope dpt tengkan fikirn dekt sne tnpa ada gangguan apa2 .. plse lah jangan buat aku lagi streess dgn masalh mcm nh..  aku nak hidup SINGLE x payah aku yang pening kple nk pkir sume nh, :(
jage diri apit..


thanks for reading ^_^

0 comments: