17 March 2013

bukan jodoh aku dengan kau, bukan aku x nak teruskan hubgn nh smpai akhir hayat aku walaupun itu yang aku nak sebelum2 nh.. hope kau bahagia dengan orang lain walaupun bukan dengan aku.. aku doa kan kebahagian kau nanty! aku sokong kau dry belakag duduk je lah dekat sane lame2 x der spe pon nak risau, kau dhh besar pandai jage diri nanty! bahasa aku kasar x der guna kau bagi harapan dekt aku sedgkn aku x pernh nk hargai bagai.. mungkin aku bukn perempuan yang terbaik bagi kau! aku indur diri demi benda ini semua aku dh x nk hati aku sakit. buat apa call ,msg,whtsap tweet semua pasal aku! x der guna! kau pon dh mndoakn aku supaya dpt pegnti lbh baik leps nh.. last call for what? aku x nk dengr suare kau, x nk dgr berita apa2 pasal kau! aku dh mula move on! aku dh mula putus asa, aku dh mula bosan, aku dh mula fedup. aku nk hidup aku mcm dulu ! ulang suara mcm dulu! nme kau dekt call automatic aku dh tukar! mybe aku lebh selesa sebegini dari sebelum2 nh.. aku bahagia degn kau, aku happy dgn kau. aku akn pulg kn balik barg2 kau sume, x der hak dh nk pegg semua tu.. :) aku ikhlas hadir dlm hidup kau selma 9 bulan.. 
halal kn segala perbuatan aku pada kau selama 9 bulan .. aku dh x dapt nk bgi kau peluang lagi..  org tanya pasl kau leps nh aku akan terima seadanya yg kita dh x bersma lagi.. bye :)



thanks for reading ^_^

0 comments: