06 March 2013

hey guys setelah lame tidak memasuki alam blogger lagi ..now busy sikit dengan aam persekolahan Amaklumlah spm tahun nh kne banyk target A's sekrg dah ada buat kelas 'LOVE AND CARING"wadepak kelas mcm tu balik pukul 5 ouh no memg aku kne beljr rajin2 usha lebih sijit thun nh , memg lah penat akn apa boleh buat setahun je lagi dekat kasturi tu :)

act aku bukan nak cerita pasl sekolah nih buat semak keple otak aku je kan..
Rindu dekar biebie aku tu .. fly ker serawak :( lame tu dia tinggalkan aku dekat sini bulan 5 nanti baru dia balik. tahan je lah rindu nh , balik je lah jalan kaki selalu dye amek aishh manje sangt aku nh -.-
aku tak pena rasa mcm nh sekali, aku x pernh berjauhan dgn org yang aku sayang, smpai bila aku nk jadi mcm nh. mybe Allah uji aku sampai mane aku boleh bersabr dn berthn kan hubgn aku dgn dye walaupun dye jauh.. 

sejauh mane pon dye pegy , aku sentiasa berada dalam hati dye :(
iloveeeyouuuuuuuuuuuuu mok



nak keluar same2, amek aku balik sekolah, teman kan aku bila aku sorg2, marah dye, bergdoh sme2, buli same2, merajok, menyakat,arghh macam2 lagi lah *hug :( balik sini cepat sikit apit kita rindu awak nh -.-


thanks for reading ^_^

0 comments: