29 March 2013

arghh best nya kalau sekarang dapat makan KFC,pizza,mekdi,ayam percik kak lili yang dah lame sangt tak makan,shopping, belanja sakan, bercitu,melepak segala galanya yang aku nak sekrg nh.. arghh itu semua hanay mainan sahaja.. bila boleh dapat semua nh aku dah bosan tahap 6 dah nh weyh 24 jam asyik duduk rumah terperap dalam rumah bila keluar kne matahari terasa kepanasan nye woi.. nampk sangt manja nye kulit aku nh -.- tak der sesiape ke nk bawak aku pegy jalan2 sekrg nh, smpai lah hari ahad dn strt sekolah aku stay jugak dekt rumh lame2 otak aku boleh jadi lembab kalau cengini weyh :( sadlife bila duduk rumah asyik onl, otp,kesane kesini dekt rumah, baring,mandi,makan apa yang ada, nak keluar rumh motr x der lain lah apit ada sini boleh dia bawak aku jalan2 pantai tp tp tp hemm nk tunggu dye balik 20 hari bulan lame tuuuuuu aku bosan tahap cipan dekt masjdtnh nh .. cepat kan mase sikit :( rasa nak nagis je sekrg nh lah masing2 buat hal sndri yela yang lain keje aku duduk rumah keje goyang kaki kalau goyang kaki dapt duit bnyaktak pe lah jugak.. aishh besar nye impian aku nh dah knpe.. caaww dulu baii see you again bebeh :(


thanks for reading ^_^

0 comments: