08 April 2013


dah lama kan tak rajin kan diri masuk dekat blogger nh maklum lah busy sekrg nh.. ceyh busy apanye.. bukn nye apa malas sangt nk bukk blogger, x habos2 dengan twitter , pesbok bagai tu ha buku mlas nak bukak yang lain dulu aku mngdap.. wkwlkwkwk bila gagal nk salah kn sape ryte.. gerak gempur tak lama lagi nh tapi persedia kne awal.. huh streess woi jadi budak spm tahun nh ..bukan nak citer bnde nh saje kadg2 aku terpikir aku nh  ta baik ke , aku nh jahat ke.. arghh semua nye terpikir dekt kple otak aku sekrg nh.. yaallah kuat kan lah aku sekrang nh.. aku nak apit yang dulu mcm selalu , yang ada bila sush, gelak tawa sama serg makin teruk sakit dia.. sampai aku pon tak yahu apa lagi yang akiu nk buat cuma bagi dia semngt je.. :(
20/4 nh dia balik rindu dia sangt2 nk hug dia sampai dia lemas.... mane tak risau nye dia balik nanty nasib baik dia balik dgn abag dia kalau x , memg x thu nak cakap macam mane dgn dia sekrg pon mcm nh.. brpe hari je lagi.. cepat sehat otomen kita rindu gelak tawa awak yang mcm selalu.. mak saya dh besr setiap malam cakap mcm nh.. emm makin laju air mata aku turun sekrg nh.. alku dh x kuat nk hadapi semua nh.. berhrp dia cepat sembuh je lah x nak pape jadi dekat dia.. aku nak hidup sama dgn dia.. samapi akhir nyawa aku :( i always beside u sayang..


thanks for reading ^_^

0 comments: