23 April 2013

Happy Anniversary for our 11 month sayang

Happy Anniversary for our 11 month bie.. ma loveyouuuuuu :) terharu tak terharu tak.. wkwkw sejak dia dah balik sini lupa pulak nk update blogger, lupe segala galanye masalh dekat sini.. huh alhamdulilllah masih lagi dapat bernyawa, dapat hidup dgn negara yang aman, dapat merasa kebahagian sekarang nh.. dah 11 bulan kiterorg bina hubungan ini sikit demi sedikit untuk kekal setahun.. 

                                                                 LOVE 

heyyo ! first of all syg nak minta maaf kat bie kalau sepanjang kite kenal bersama ni syg banyak lakukan kesilapan . today23/4/2013 genap 11 bulan kite kenal bersama ! hehe . bie  happy anniversary . apa apa pun syg seronok dapat spend time dengan bie tadi . and hope bunga tu akan syg jaga :)
and macam bie  wish kat syg tadi . ya ! syg  pun nak bie  jadi milik syg  selamanya ! heeee :P selamanya selamanya ...selamanya kita berdua ! aminn ! hehehe . and nysa berdoa dan berharap moga Allah panjangkan umur kita , Allah berkati kehidupan kita , dan semoga Allah menyatukan kite dengan  ikatan yang sah satu hari nanti . AMIN .
bunga rosssss rindu nak dia bagi macam selalu setiap bulan.. harini baru dapat loveyou bie.. walaupun ros akan layu hati aku tak akan pernah layu walaupun sesekali. eceyh ayat nk dramatis.. puihhh 




iloveyouu

 masing2 nak buat muka annoying dia tu ha.. capture by camera 360 yang mcm haremm tu .abaikan aku yang tengah freehair seketika.. oh maklumlah blogger aku tak sefemse orang lain ramai orang yang bace.. blog aku nh nanty bambam aku je yang bace.. bace nh ceoat ILOVEYOUSOMUCHHHHH 

 saya akan tetap ada untuk awak , saya bukan catwomen yang gagah macam dalam tv tu , tapi saya akan protect awak selagi saya ada kat muka bumi ni . macam saya protect family dan diri saya sendiri . iloveusomuch bie ! muah muah muah muah muah !


mulah lah kelua semua ayat aku.. wkwkw dah lama sangat tak updte blogger kan,,


thanks for reading ^_^

0 comments: