01 May 2013

sekarang dah bulan MEI nisa woii bila lagi awak nak sedar yang SPM (sijil pelajaran malaysia) semkin hampir dengan awak sekrg nh.. arghh semkin stress rasa nye sekrg nh bru je habis gerk gempur bulan 5 nh pertenghan tahun. yaallah cepat nye mase berlalu sekrg smpai aku tak sedar apa yang aku lakukn sekrg nh.. nk tengok keputusan gerak gempur aku oke atau tak insyaallah itu yang terbaik sebab aku dah usha so sekrg tawakal je lah.. bukan masa main2 lagi nisa awak dah besr boleh pikir panjang , ini semua menentu kn mase depan awak nak pegy mane.. memg rasa dah naik muak dengr ayat tu apa kan daya mangsa SPM yang susah kan tahun nh.. 7A+ 8A+ 9A+ spe yang x nak kan aku pon nak 7A .. aku x pernh putus asa kadg2 tersa jugak give up , kata dalam hati aku dh pent usha tapi hasil nye x dpt. yaallah knpe perlu mengeluh sekrg      nh nisa oi.. bnyk kan solat , study, buat bnyk latihan smpai munth tpii .. erghh susah nak cakap bnyk2 lah.. sokeyh keputusan itu lah yang menentu kan aku pergy belajr dekt mne nanty :) 
try bangga kan semua orang, nk tunjuk kan yang ank jelan pandai , nk tunjukan yang nisa x pernh hbs kn duit mak ayah mcm tu saje selama brpe thu nisa sekolah dri kecik sampai tingkatan 5.. alhamdulillah sampoai sekrg dapat hidup dan kuat lagi tanpa mak, tanpa ayah yang ada disis. 
try buat dorg tersenyum dengan keputusan nisa thun nh.. bangga kan dorg nisa.. 


thanks for reading ^_^

0 comments: