24 May 2013

1 year with you

heyy blogger, anysah nadiyah tuan empunya blogger kembali seperti biasa hanya seketika saja nh. act nak cakap satu je nh malas nk cerita panjang2 , mata pun x larat niha.. happy anniversary bie yang ke setahun. alhamdulillah relationship kitaorg dah setahun susah senang semua nya bersama, hadapi ujian hidup bersama.. 
redah hujan, panas semua nye bersama senang cerita semua nya bersama sama.. tanpa aku tiada nya dia, tanpa dia tiadanya aku. wkwkw 
aku lah orang paling seronok sekali bila relationship dah setahun x penah nk dapat setahun smpai mcm nh sekali. walaupun apit dengan ex dia dah nk dekat 2 tahun. i hope dia lebih happy dengan aku berbnding ex2 dia dulu.. try buat dia bahagia, buat dia gembira insyaallah 
senyum menanda kan kegembiraan aku , kegembiraan bersama . insyaallah aku akan setia dan jaga hubugan nh smpai ke naik pelamin nanty dan selamanya.. :) one day..
doa kan kami bahagia. tanpa ada orang yang 3 dan keempat dan seterusnya.. 



disebabkan reley nih dah genap setahun just mintk bunga sekuntum je.. 
x nak mintak lebih2 membzir.. iloveyousomuch bie..
kita sama2 jaga reley nih, Kalau dia memang jodoh kita, sejauh manapun dia pergi, dengan siapa pun dia bersama , dia tetap akan datang dan akan menjadi milik kita :')
yeah awak tetap milik saya sekrang, kini dan selamanyaa..


cukup lah selama nuh aku dikecewakan, aku disakutkan, aku menagis sebab lelaki yang tak pernh buat aku bahagia. dan sekrang aku miliki sebuah kegembiraan dan kebahagiaan.. mungkin dia jodoh aku, dia peneman aku, dia sahabt aku, dan dia cinta hati aku .. NOR ZAIFIQ ZAINAL is mine.. foreverrrr
segala galanya awak milik saya sayang.. iloveyousomuch


thanks for reading ^_^

0 comments: