20 May 2013

3 hari by Apit Zainal


3 Days To Go


awak semua nampak tak apa yang tertulis tuu . 3 hari lagi k 3 hari lagi. pejam celik pejam celik dah 3 hari. wowwww ! sungguh tak percaya . bukan nak riak tapi terlalu seronok sampai tak tahu nak cakap macam mana. heyy korang. korang janganlah rampas kebahagiaan aku weyh.  cukuplah selama ni aku merana dalam percintaan tapi tolong bagi aku happy kali ni . sesungguhnya dia amat penting bagi aku . kalau dia jodoh aku bagilah aku kebahagian bukan derita :)





nampak tak gambar apa kat atas tu ? itu PELAMIN. aku nak bersanding dengan nisa kat atas tu. wewitttt . jika harini awak jadi milik saya sayang in shaa allah dengan izinNya samoai bila bila awak akan jadi milik saya sayang. saya nak bagitau satu dunia yang saya cintakan awak. tapi saya takbole bagitau semua kerana awaklah dunia saya yang sebenarnya sayang. kalau harini awak menangis dan sedih kerana saya anggaplah itu hanyalah mainan tidur awak sahaja jika harini saya membuat awak ketawa dan gembira anggaplah yang hari yang seterusnya saya akan buat benda yang sama terhadap awak sayang :) . jangan mengalah jika tidak mencuba dan jika sudah mecuba jangan sesekali berputus asa. ingatlah yang saya selalu ada dengan awak sayang.






"love someone who will bring you straight to JANNAH" . sejak daripada perkenalan kita , saya tak pernah naik tangan , tengking awak depan orang ramai dan membuka aib awak , in shaa Allah sampai bila bila saya takkan buat macam tu sayang. saya taknak buat macam tu sebab saya yakin awak akan sentiasa disisi saya dan siapa saya nak cerita perihal awak sedangkan awak hanya diam sahaja. awak menerima saya seadanya sayang. saya rasa sungguh malu , tapi pelahan lahan saya mengubah sikap riak dalam diri saya ini . Alhamdulillah kini saya dah semakin matang dan faham apa yang dimaksudkan dengan "percintaan" . apabila berada dengan awak saya berasa dunia ini milik saya segala gelak tawa awak bermain difikiran saya sayang :) . selamanya awak milik saya sayang ! 




cinta yang hadir bukan datang dipaksa tetapi niat ingin mencuba tak sangka berkekalan sehingga ke hari ini. kalau saya boleh gapai bintang dan bulan saya yakin awaklah orangnya yang akan dapat jika saya boleh menggenggam dunia maka saya yakin yang saya akan kongsikan dengan awak sorang sahaja. tapi sayangnya saya takboleh berikan semua itu kepada awak. saya takde kuasa sayang. saya cuma ada hati yang saya boleh berikan dekat awak sahaja . hati ini pernah dimiliki oleh orang yang tak bertanggungjawab sehinggalah saya jumpa awak sayang. awak sudah ubati luka dihati saya setelah sekian lama sakit. jadi hati saya ini hanyalah milik awak sayang. saya hanya mampu berikan awak kasih sayang saya sahaja .

saya berani kongsikan masalah peribadi saya kepada awak kerana saya yakin yang awaklah segalanya bag saya sayang, saya tak minta banyak daripada awak cukuplah awak berikan kasih sayang , kesetiaan , kejujura dan sentiasa ada dengan saya. selamanya awak milik saya sayang ! 




still countdown until 24th 2013. cepatlah masa berlalu. aku dah tak sabar ni weyh . tolong tahu yang aku tak sabar nak celebrate 1st year anniversary aku dengan dia ni . boleh tak kalau nak skip date. HAHAHA. nak taknak terpaksa laa tunggu jugak lagi 3 hari. arrghhhhh rasa macam lama pulak masa berlalu. rasa macam nak jumpa Doraemon laa , nak pinjam mesin masa dia supaya aku boleh pergi ke 24hb . HAHAHA .

heyy mok ! kalau saya takde disisi awak nanti saya taknak awak bersedih tauu. kita nak sambut annibesewi ni sama sama :D . susah , senang , sakit saya semuanya saya luahkan dekat awak sayang. heee . hope ini last relay kte sayang. kalau saya cakap awak milik saya maka selamanya awak akan jadi milik saya. saya takkan lepaskan awak begitu sahaja tanpa saya, saya nak awak bersama saya dimana sahaja saya berada sayang kerana awak adalah memori saya :D. 

kalau harini saya marah awak bukan bermakna saya bencikan awak , itu tandanya saya sayangkan awak. tapi kalau saya buat salah awak janganlah takut nak tegur/marah saya . semua manusia melakukan kesilapan tapi bergantung pada individu itu sendiri untuk berubah. walaupun pada mulanya saya susah nak terima apa yang awak cakap akhirnya saya berubah juga. bukan untuk sesiapa tapi untuk kebahagiaan saya dan awak. 


saya tak pandai nyanyi lagu Bruno Mars tapi saya pandai nyanyi lagu Diantara Beribu Bintang . saya tak pandai speaking tapi saya pandai berbahasa melayu . saya tak pandai romantik tapi saya pandai jaga awak . saya tak handsome macam Bruno Mars tapi saya handsome macam Apit Zainal.  :) . *comfirm nisa akan cakap akan tergelak lepastu cakap aku bajet bila baca ayat ni. hahaha


see u'olls next entry ! assalamualaikum



thanks for reading ^_^

0 comments: