13 May 2013

anniversary -1year-


haii boys and girls. first time dapat update blog budak gemok . before nak update panjang panjang eloklah kalau saya perkenalankan diri saya ni siapa. sebenarnya saya boyfriend , sahabat , laki , abang dan kawan nisa. AHAHAHAHA. yeayyhhh im happy with her . because she always with me when i need her . thats why when i feel lonely i just found her . malas laa nak speaking nanti Nisa cakap aku BAJET. HAHAHA. apit sebenarnya tgh menghitung hari . bukan hitung hari nak dapat baby but menghitung hari untuk genap setahun dengan owner blog dan owner hati apit ni :') . semenjak kenal dengan Nisa memang banyak berubah  kehidupan aku contohnya dulu selalu tidur petang, kaki clubbing , merokok(tapi sekarang dah kurang) , mcm mcm lagi laa. bila Nisa hadir dalam hidup aku sedikit demi sedikit aku berubah. dulu masa nak dapatkan dia hanya tuhan yang tahu betapa gembiranya aku walaupun dia yang ushar aku tapi tak kesahlah. aku ingat detik bahagia 24/5/2012(3.23pagi) sebab time tu dia ushar aku. perghhh dia gentle cakap kat aku yang dia sukakan aku. HAHAHAHA . gila tak kencang otak aku time tu. tapi dulu dia pernah tanya aku "abie takde CRUSH ke" . tapi aku diamkan diri sampai sekarang . sayanggggg , kalau awak nak tahu siapa CRUSH saya tolong tengok siapa yang bersama saya, habiskan waktu bersama saya, sanggup kena hujan dan panas , dialah CRUSH saya. Dan paling penting CRUSH saya ialah milik saya sekarang. kenapa syg tak pernah perasan yang abie suka kat sayang since sekolah rendah lagi ? errgghhhh *marah. dah nak habes sekola baru dapat sayang tahu takkkkkkkkk. HAHAHA. saya tak pernah bosan pun dengan awak sayang walaupun sesaat. kalau boleh saya nak hari hari saya dipenuhi dengan gelak tawa awak. tolong tahu selama kita kenal ni abie tak pernah curang dengan sayang dan abie tahu sayang pun melakukan benda sama. bertuah dapat awak sebab awak ni sporting, baik, peramah, manja, dan suka buli :P. saya tahu saya tak sempurna macam orang lain tapi saya akan jadi sempurna jika awak berada dengan saya. awaklah mata, otak , jantung saya sayang. tolong sama sama jaga relay ni sampai kita hembuskan nafas yang terakhir. anggaplah ini ialah cinta pertama dan terakhir kita sayang even before this kita ramai EX's yang tak pernah nak hargai kasih sayang kita. biarlah dorang sayang, asalkan kita berdua tak kacau life dorang dan paling penting kita bahagia kann sayang ? :) . penat kott menaip , lain kali saya hack and update more about you sayang :)



* I can't show how that I love you, but i can show you how to love you more than your family

p/s : sorry sayang sebab nampak buruk blog sayang :( . heeeee. loveyouuuuuuuuuuuuu





thanks for reading ^_^

0 comments: