14 May 2013

awak milik saya sayang

tolong baca tajuk tu betol-betol kays. awak milik saya even awak lari hujung dunia sekalipun awak tetap dalam hati saya. awak ingat senang ke saya nak give up untuk berhenti mencintai awak. orang bodoh je yang buat mcm tu tau sebab dorang tak pandai hargai orang yang dia sayang. 

walaupun kita selalu bergaduh walaupun tu bukan salah saya tapi saya tetap mengalah dengan awak sebab saya taknak hati awak terluka dan kecewa sebab saya . tolong tahu yang saya nak habiskan sisa sisa hidup saya bersama seorang wanita yang bernama NUR ANISAH NADIAH BTE NAZLAN. Sebab dia je yang faham perasaan saya . orang lain mana nak faham perasaan saya kecuali si Nisa je . kadang kadang geli hati pun ada jugak , bila ajak dia keluar secara automatic mulut dia akan 'pot pet pot pet' selang 5minit lepastu dia akan cakap mcm ni, "tunggu kejap sayang siap" . hahahaha. damn cute sayang ! . itu maksudnya dia taknak aku pergi sesuatu tempat tu keseorangan dan dia taknak kecikkan hati aku . 

korang nak tahu yang pasal lain tak ? kiss dulu pipi aku . HAHAHAHA *joke. semenjak dia dah couple dengan aku ni dan dah duduk satu taman dengan aku , aku rasa dia lagi famous daripada aku kott . mana taknya , satu taman dia dah kenal sampai pakcik yang jual air tebu tu pun dah kenal dia. orang lain beli air tebu dapat cawan plastik , tapi nisa beli air tebu pakai bottle sendiri tuu . hahahaha . "nanti senang laa sayang nak minum dekat rumah abie" <----ayat .="" aku="" alhamdulillah="" awek="" boleh="" budak="" bukan="" dan="" dia="" diri="" hanya="" heeee.="" i="" jaga="" je="" laa="" macam="" ni="" nisa="" pandai="" perangai="" percaya="" perempuan="" pun="" sailang="" sangat="" segelintir="" semua="" suka="" tahu="" tak="" taman="" tapi="" tu="" yang="">

sayanggg , kalau awak bagi saya satu dunia untuk lepaskan awak saya tetap taknak lepaskan awak. biarlah ajal yang memisahkan kita, saya bukan obses dengan awak tapi tolong tahu yang saya nak bahagia dengan awak seorang. walaupun ramai lagi wanita cantik tapi diorang tak boleh challenge kecantikkan awk sayang. kecantikan awak hanya saya seorang sahaja yang tahu. heeeee....... 

love you Nur Anisah Nadiah 


thanks for reading ^_^

0 comments: