16 May 2013

Happy With You by Apit Zainal



hoiiii , tak tahu nak cakap macam mana . act aku dengan nisa tengah menghitung hari , sebenarnya aku over excited nak celebrate Anniversary ktorang yang setahun , ulang suaraa SETAHUNNNNN ! . banyak kenangan yang kita dah coretkan bersama , banyak dugaan yang kita alami bersama . senang cerita susah senang semuanya bersama dan berdua laa. ramai kawan kawan and especially family aku yang banyak support aku . dorang tak ajar aku makan duit dia lagi lagi mak yang selalu marah kalau dia tahu yang aku pakai duit Nisa , hakikatnya Nisa yang kadang kadang taknak bagi aku keluar duit tapi aku ganti balik eh :) . aku sebelum ni bercinta memang laa serius tapi takdela sampai tahap macam ni kott . dia caring,loving,sharing and everything for me .

24/5/2012


berkenalan di Facebook dan jatuh hati di whatsapp ! hahahah . take a note people ! . siapa sangka CRUSH kita pun suka kat kita , pepatah pernah mengatakan "rezeki jangan ditolak , maut jangan dicari" . ini namanya cinta yang hadir tanpa dipaksa setelah sekian lama kecewa dan gagal dalam percintaan so aku give up laa . tapi Allah maha kaya , dia telah pertemukan dua hati yang tak pernah bertentang mata supaya menjadi pasangannya :') . thanks Allah for sending her to my life , i appreciate . i dont know how to tell you that i love you but i promise i would protect if your in dangerous . i'll promise .





nampak tak bunga atas tu . alaa bunga rose tu laa. kalau aku bagitau satu rahsia ni tolong jangan bagitau kat orang lain k . AKU ADALAH UMAT PERTAMA YANG PERNAH BAGI BUNGA DEKAT NISA. hahahahaha . actually dia pun merupakan perempuan pertama yang aku pernah bagi bunga. macam mana aku boleh tahu yang dia suka bunga ??? aku baca blog dia laa , tak caya korang tengok entry yang sebelum sebelum ni. bukan nak cakap apa laa kan, rasa bertuah pun ada. pagi pagi lagi aku datang rumah dia sebab nak bagi bunga ni . muka dia punyalah terkejot time tu bila aku keluiarkan bunga . HAHAHA . dia cakap nak hug aku time tuu. oppppsss .HAHAHA. nak tahu tak betapa susahnya aku nak dapatkan bunga ni . aku contact semua membe membe aku , membe aku memang semua mat jiwang . wakakaka. tapi membe membe aku cakap dorang beli bunga dekat melaka , perghhhh jauh la siak. nasib baik laa Nas Arbaieyah bagitau aku yang deret balai polis tu pun ada jual bunga jugak. mula mula tak tahu nak beli bunga apa , nasib baik laa auntie kedai tu sporting. dia syorkan aku bunga ni. cantikkan dan comel laa bunga tu macam Apit Jenal *kalau nisa tahu mesti dia bengang . HAHAHA.





  



ini pun suprise yang aku bagi kat dia. dia cakap "nak bear besar macam abie senang nanti sayang nak hug tetiap malam". puas jugak round dan mencari bear yang dia nak. lastly jumpa jugak bear ni kat Masjid Tanah. mula mulaa nak amek yang kecik sikit, lepastu dia cakap mcm ni "bie , yang kat cermin tu cantikkan?" padahal dia taknak , dia just cakap je yang bear tu cantik . terus aku cakap dengan pekerja tuu yang aku nak bear depan cermin tuu . dia punya muka mcm serba salah tapi dalam hati siapa yang tahu kann? hahaha. kalau nak tahu bear tu lagi besar daripada dia tengok kepala bear tu pun dah tahu yang bear tu tersangat laa besar. comel je bila tengok dia hug bear tu bawak ke ruang tamu rumah dia. HAHAHAHAHA. dan seperti biasa AKU ADALAH UMAT PERTAMA YANG PERNAH BAGI BEAR  DEKAT NISA *copy paste ayat atas. HAHAHA . rasa nak nanges pun ada bila dia cakap yang aku orang pertama yang pernah buat benda benda ni semua. mmg dia tak mintak tapi aku ni jenis yang nak tengok dia senyum selalu.





dear awak , saya tahu saya tak hebat, handsome, sempurna macam lelaki yang awak pernah kenal selama ni tapi awak tolong tahu yang saya akan buat yang paling terbaik untuk awak. saya nak hari hari saya dipenuhi oleh gelak tawa dan usikan awak. saya taknak mewahkan awak dengan duit saya tapi saya nak mewahkan awak dengan kasih sayang saya. saya tak mampu nak gapai bintang dilangit untuk awak tatap tapi In Shaa Allah saya akan buatkan awak ceria. saya diam bukan bermakna saya lemah tapi saya taknak kita bergaduh. saya nak happy dengan awak sayang , selamanyaaaaaa !. saya selalu doakan supaya jodoh kita berkekalan hingga ke akhir hayat. andai kata kita tiada jodoh anggaplah ini sebagai kenangan antara kita yang pernah tercipta. wooiiiiii gemokkkkkkkkk ! wa sayangkan lu laa , takpayah nak tangkap feel sangat laa mok, heeee. kita couple paling brutal dia taman ni . heeee. 


mata awak buat saya jatuh cinta, suara awak buat saya terlena dan cinta awak buatkan saya lebih menghargai. couple bukan bermaksud tanya "dah mam acik?" "jowm mecet nak tark?" . itu budak baru nak up up je. HAHA. bagi aku dengan nisa , couple ni saling memahami antara satu dengan yang lain , cinta bukan untuk dijual tapi untuk diberikan kepada orang yang benar benar menghargai kita :') . next week genap setahun dengan gemuk ni . macam tak sangka je. 



iloveyouten , missyoumok , muchlove , muah .
andai hari ini saya bahagia dengan awak , in shaa Allah besok dan hari hari akan datang saya akan lebih bahagia daripada hari ni . loveyou sayang !


thanks for reading ^_^

0 comments: