01 May 2013

kawan?

mesty teragak agak kan yang aku nk updte ape? tetibe rajin nk updte blog pulak mlm nh biase lah saje habis kan mase.. esok dah sekolah harini dah puas rehat, dah puas cuti satu hari btw selamat hari pekerja.. gua sekolah lagi so x payah nak ucap kan hari pekerja sangt lah..
back to story kawan?
mesty terpikir kan kawan biasalah seng je cari. tapi kawan yang faham perasaan kita, kawan till jannah? kawan selamanye? kadang2 terfikir jugak aku ada ke sahabat yang faham aku? aku ada ker kawan yang suka dgn perngai aku nh? hati orang kan lain2 depan kita pura2 baik belkg kutuk sane sini, mengumpat, kata buruk pasal org  tabur fitnah sane sini.. mybe dia fikir diri dia jelah yang baik didepan  haklayak ramai oh mungkin..
cukup lah ada kawan yang suka2, boleh sekple, boleh ngam, boleh bergurau, boleh buli.. bahagia nye
bila bergaduh sekelas? mula x bertegur padahal sekelas, x sedap lah kan mcm tu nk bermcm muke bagai. x per janji sekrg dah mcm dulu frendship naver end. eh ?
bukan seng nak dpt kawan yang fahami kita, yang ada dgn kita time kita perlukan bersyukur lah dapat kawan yang x cntik x hot, x thu pasl apa2, x sosial bagai..  aku bersyukur dapat kawan yang sllu amek bert pasl aku kdg2 yang sudi dgr kisah haty aku bila suka dan duka.. hope korg dapat maaf kan if terkasar bahase tersilap bicare terjeling lebih , terpukul sane sini biase lah aku memg mcm nh x suka pon boleh cakap.. haha ceyh ayat dia makn dalam kan.. :)


sahabt bukan jumpe dimerata rata tempat sahabt dtg dari hati seseorg yang ikhls berkawan tnpa ada hasrt dengki! .. sahabt ialah kawan yang x kira lelaki atau perempuan :)
me love my classmate 5 katering ::_ loveuollls 


thanks for reading ^_^

0 comments: