01 May 2013

hopely bulan MEI bulan yang mulia bagi aku. bulan yang buat aku tertunggu pada thun nh.. act mesty korg thu kan apa yang aku tunggu.. anniversry aku dgn apit SETAHUN.. ini yang aku tunggu2 kan bukan pikir pasal apa dah rasa bersyukur dapat org yang jaga aku , dapt beri sokongn dri dia, dapat kebahgian dari dia..its all semua nye dari dia tnpe kata2 dia tak hidup maju aku mcm nh.. iloveyousomuch
i hope reley nh lah buat kita sampai hujung nyawa nanty.. buat kita bahagia til jannah :)

tolong senget kan kple anda,, sekiannn


bulan MEI nk bukak buku baru, nk buat baik , boleh ke? insyaallah 
buang segle kejahatn aku selme nh.. jgn bertopeng kan syaitan 
jage maruah awak, jaga adab awak, dan tutur kata awak.. umur semkin meningkat, usia semkn tua, hari semkn pantas, masa semkn cepat, bumi semakin tua.. amalan diperlukan untuk bawa di akhirat nanty..
insyaallah :)



thanks for reading ^_^

0 comments: