15 May 2013

tertekan





hey haii pembaca blogger. salam 1 malaysia salam  melaka maju negeriku sayang negeri bandar teknologi hijau. eh macam mengucap dekat depan pentas pulak kan . harap maklum lah esok kan hari guru, firtsly nak ucapkan selamat hari guru buat guru guru sedunia dan guru2 kasturian yang tak pernh jemu mengajar kami selama ini dn sampai lah kami nak habis sekolah sekarang nih..
actually bukan nih sebenarnye aku nk cerita, harap maaf lah aku lebih selesa menggunakan pangiln "AKU" 
bace balik entry dekt ats tu 'tertekan' bukan maksud nye tertekan button remote ke or apa2 lah. tertekan dekt sekitar tempat, masyarakat sekeliling.. susah sangat ke nak bagi aku hidup bahagia, senang, gembira, ceria selalu. wht the promblem ! kadang2 aku rasa pelik buat baik depn orng pon x guna buat jahat pon x guna nk suruh aku jadi apa atromen .. dengan masalh dekt sekolah, rumah , sane sini.. x faham aku ada je yang tak kena ada je salah aku, tak boleh lah nak jadi mcm biasa..
aku tahu mybe aku lebih selesa dengan life aku yang macam nh, aku boleh buat hal aku sendri.
dalam dunia nh siapa je yang tak pernh buat salah, tak pernh nk buat orang marah dgn kata2 pon bolehh buat orang terguris hati apakah lagi dengan perbuatan yang lain kita lakukan tu..
malas rasanye nk pikir lagi lagi da lagi , lagi2 aku tengah exam mid year, spm semkin hampir..
aku dah banyak kali usha kan.. nk tengokn  prestasi exam aku kali nh kalau tak ok jugak tak tahu nk cakap ap.. kalau boleh semua nak lulus nk A+ hakikatnye aku kne belajar lebih..kadg2 pemikirn aku lebih terganggu. marah, geram, stress bagai biase lah lagi2 aku nh pelajar sekolah menengah. calon spm lagi so aku harap sangt aku nk jauh dari semua nh buat tak tahu je apa orang nk cakap. aku bahagia dgn hidup aku mcm nh, bahhagia dgn kawan2 aku, dgn apit, dgn orang lain. yang penting aku tak pernah nak kacau life orang lain. tahap kesabaran aku masih berfungsi lagi masih ada akal dn fikiran untuk aku berfikir sekrang..





macam nh lah aku bahagia, happy , senyum all about me orang ramai suka. aku tak kacau orang buat orang gelak. x nak gaduh2 dah , x nak ada musuh . make me perfect!


thanks for reading ^_^

0 comments: